Tuesday, August 27, 2013

Eidul Mubarak 2013

Assalamualaikum,

Salam Eidul Mubarak to all muslim. Alhamdulilah, bersyukur ke hadrat Allah S.W.T kerana kita diberikan peluang untuk menyambut hari yang bahagia dengan penuh keberkatan. Diberi lagi peluang untuk memaaf & meminta maaf sesama umat. Disini, saya selaku owner blog ini meminta maaf jika melakukan kesilapan besar terhadap awak semua, terutama dari segi penyampaian entri, tajuk atau cerita yang carcamarba di dalam blog ini. Tulisan yang typo typo tu kira halal la ye. 

Aku tahu aku agak terlewat meng-update kisah raya pada kali ini. Harap maaf tau kawan-kawan semua.
Disini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin.

Lokasi kampung aku bertempat di Alor Gajah, Melaka. Alhamdulilah, suasana amat meriah sekali apabila melihat sedara-mara dapat berkumpul bersama-sama untuk meraikan syawal yang menjelang. kih kih. Ayat aku sejak kebelakangan ini terasa amat skema bak geli laa.

So guys, let's the video & photos do the talking !

Kebanyakan sedutan-sedutan lawak aku dapat rakamkan semua dalam satu video ini. Hopefully korang semua boleh bayangkan suasana kemeriahan keluarga aku. Please enjoy the video tau !


Alhamdulilah selesai update about eid mubarak ni.

Thank you for reading & watching !
Love, N

2 comments:

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)