Sunday, April 14, 2013

I'm 23 years old, 14 April 2013

Assalamualaikum, 
My birthday cake given by my beloved sister. Advance Birthday Celebration for me.
14 April, I'm 23 years old and i'm still learning, on my way to a successful life / career. Please guide me. 
Tepat pukul 7.55 pagi, 14 April 1990 seorang bayi telah selamat dilahirkan oleh seorang wanita yang sangat aku sayangi iaitu Puan Rohani Binti Hashim. Bayi tersebut diberi nama Siti Nadiah. Bagi aku nama itu cukup indah walhal maksud "Siti" dalam Islam tiada maksud. sedikit hampa & benggang kadang-kadang.

Hati senang, satu perasaan ku rasakan buat masa ini. Tenang, yes aku dah 23 tahun hidup. Banyak perkara, tingkah laku, perbuatan, bahasa yang dapat aku pelajari. Alhamdulilah, i'm all grown up now. I know my mama always put an effort to raise me and I realize that my mama had sacrifice & patient a lot for me. Aku sangat nakal pada suatu ketika dahulu. Sekarang aku mencuba jadi selemah-lemah lembut mungkin untuk menjadi wanita solehah. Ecehhh poyooo je kau nadiah.

#My wish
Banyak impian aku yang terbantut sebenarnya. Nak buat itu ini, nak pergi sana sini, nak tunaikan itu ini, but semua itu tak terhabis & tak pernah puas nak lakukan semua impian aku. Perempuan kan semua nak, nafsuuuu banyak la katakan. 
Aku berharap hidup aku akan lebih bermakna & berjaya pada suatu ketika nanti. Amin amin ya rabbalamin. Aku sangat terharu mempunyai kawan-kawan yang sentiasa ada disisi kanan & kiri aku apabila susah & senang. Insha Allah, thank you kawan-kawan sebab sudi terima nad as your list friend dalam hidup korang. Semoga segala persahabatan kita kekal selamanya. Till Jannah, Aminnnn.

Any birthday wishes for me?
Thank you for reading !
Love, N

4 comments:

  1. HAPPY BIRTHDAY KAK NGAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much yana ku sayanggg :) <3

      Delete
  2. birhday you on 14 April..

    mine's 13 April...:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak, yeke? Boleh la kita celebrate sama-sama kan for nxt year? hihi

      Delete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)