Wednesday, February 20, 2013

#Wedding Reception 2

Assalamualaikum,
Wedding reception harus datang, apabila dijemput hadir ke majlis perkahwinan aku la manusia paling beria-aria ke majlis tersebut. Apatah lagi makanan kegeraman aku sentiasa ada dan dihidangkan iaitu ayam masak merah. My favourite food ever ! Makanan kegemaran korang apa pula? Meh kongsi sikit :)

Alhamdulilah setelah lama berpisah dengan jiran yang telah berpindah lama since aku sekolah rendah, apabila berjumpa masing-masing tak kenal nama akan tetapi tang cam muka semua akan terpahat diingatan. Right? Puan Setia ni dulu jiran selorong dengan aku, dulu pun mengajar kat sekolah aku. Nama puan setia ni sangat unik iaitu "setia" rasa comel je bila panggil panggilan tersebut. Aku rapat dengan anak perempuannya, Jaja. sangat comel budaknya. Friendly & sporting habissss.

Tahniah to Abang Saiful selamat mendirikan rumah tangga dan bahagia ke akhir hayat bersama isteri tersayang. Thanks jemput kami sekeluarga via facebook pun boleh. Media massa masa kini sangat senang untuk berhubung. Feel free to see our moments ;



Selepas pergi wedding reception abang saiful mama force us ikuti sekali ke Negeri Sembilan. Maklumlah, my sister, end of this year akan melangsungkan perkahwinannya. In sha Allah, semoga segala persiapan & perancangan kakak aku berjalan dengan lancar & licin. hik hik hik >.<  So, sepanjang di Nilai 3 mama & kaklong usha semua harga. Aku merayap sebab terlalu penat nak mengikut ke sana sini, tiba-tiba body aku lemah & m'buatkan aku mengantuk gila-gila jadi aku cari jalan hilangkan mengantuk aku ni dengan mencari por-port untuk bershoot sana bershoot sini ! Dah macam versi model peragakan pakaian je. Kah kah :D

Let's tengok perangai pelik aku & adik lelaki aku ;



Combination 2 colour pastel : soft pink + blue sky. Inspiration from this picture, lovely isn't ?

I don't know why sekarang suka pakai dress labuh-labuh dari Thepoplook, sangat anggun & selesa bila memakainya, dan tidak lupa juga apabila mengenakan selendang aku lebih selesa, senang, suka dan sayang dengan pilihan aku yang beli dari Tudungpeople. Dah 7 helai aku grab dari tudungpeople, seriously senang pakai, senang bentuk, labuh dan menutup dada. Easy and simple ;)

Outfit :
Numa Scarf : TudungPeople
Penny Dress : Thepoplook
Flower Brooch : Unbranded
Belt : Unbranded
Shoes : Vincci
Bag : Unbranded

Thank you for reading !
Love, N

2 comments:

  1. I really love the dress...
    So you like ayam masak merah.. hmm suddenly I want to eat that too!
    I like going to wedding with my family too XD

    visit my little cream button♥ | instagram♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear. yes i really like ayam masak merah so much, that my favourite food. U must go too, eat a lot ok :)

      Delete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)