Monday, February 11, 2013

Model warna TV3

Assalamualaikum, 
Bosan? Pengubat stress ketika bosan ialah shopping. Membeli-belah adalah satu kepuasan untuk aku menghilangkan rasa boring dan memenuhkan koleksi baju dalam almari aku. Baju tak pernah nak penuh, sentiasa ada je nak beli. Well, keperluan asas itu sangat penting. 

Kemain cakap lagi "dah, lepas ni aku nak stop shopping" tapi hampehh aku ni janji tinggal janji, tak sampai 2 minggu singgah sekejap ke shopping mall ada je benda itu ini nak singgah beli. One more thing, kawan aku selalu mengirimkan barang contohnya, baju atau tudung. Aku pun hati mulia, belikan untuk kawan-kawan aku, tapi yang masalahnya aku pun turut membeli sekali untuk diri sendiri. Alahai masalah bebenor kau ni nadia. Nafsuuu kuat betul ber-shopping ! Erghhh :D



Siapa tak tahu Kenanga Wholesale City (KWC), syurgaaaa membeli belah secara borong. Beli 3 helai something dah dapat harga borong. Siapa yang ada modal banyak untuk melakukan perniagaan bolehlah korang usha-usha mall ni. Sangat ohsemmmm ! Aku beli barang pun bagai nak gila. Habis duit aku but ada limit juga aku membeli belah. Bukan habiskan duit membabi khinzir ye. 

Keseronokkan aku apabila selesai membeli belah bersama Eika, my bestgirlfriend. Sampai parking pung pang pung pang campak kesemua barang-barang ke seat belakang. Wahhh kepuasan membeli-belah sangatlah terasa.

Starting from now, bila aku rasa nak pakai baju baru, aku akan keluar untuk ber-shopping. But kepuasan aku apabila bosan ialah menonton wayang adalah NO. 1 !

What i wear? Dah mcm warna logo TV3 kan. Merah, kuning & biru. Aku suka sangat, sebab nampak ommeii angattt. auww pengaruh drama #SetiaHujungNyawa sangat mendalam ye sampai hari ini. 

Outfit :
Numa Scarf : Tudungpeople
Penny Dress : Thepoplook
Belt : Unbranded
Handbag : BobbyFranz
Shoes : Unbranded

Thank you for reading,
Love, N

7 comments:

  1. cantikkkk. wah mesti puas gila kan shoping kat KWC tu kannn. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, sangat berpuas hati. hehe. Thank you lovely :)

      Delete
  2. Cntik gila you syg in dress poplook !;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you princess :) z pun boleh pakai juga sure comel :)

      Delete
  3. kt mana kwc? tak slalu ada eh? cmbez je??

    ReplyDelete
  4. ezza kt hang tuah nt kteowg bwk k...

    knguh: jom shoping lagiiiii... ahahaha *hasut xabiz2.. xpenah nak puas btl klu bab2 membeli belah kn... haishhh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau aje korang ni. haihh. ketinggalan sungguh sy.

      Delete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)