Monday, December 17, 2012

Temporary work

Assalamualaikum,

Ehem ehem, aku dah dapat kerja. Position as HR Assistant sahaja tak lah glamour mana & tak la la hebat mana yang korang harapkan. Just a simple work, buat kerja dapat income buat kerja dapat income bagi parent sesuap anugerah, buat kerja dapat income beli & bayar apa yang patut dan buat kerja dapat income it's shopping time babyyy ! Ohmaigoshh itu yang kau nantikan. Girls kan ?

Alhamdulilah, last friday aku mula bekerja di KLCC Property Holdings Berhad. My position HR Assistant. First impression office dorang, buka pintu office mulut aku ternganga besarrrr because of what, because office terlalu wow besar nya. Eksaited lebih nampak ! Yes, i admit aku jakunn :D

After that, meja besarnyaa. best betul kerja kat sana and most important thing staff staff kat sana sangat peramah & supporting u'olls tak tipuu ni. Alangkag bestnya kalau aku dapat kerja lama disana, hanya dua sahaja aku dapat berkhidmat sahaja sebab menggantikan staff bersalin. So itsokay la temporary pun ok sebab aku dah tak tahan nak duduk rumah sorang-sorang melayani jiwa yang tidak betul so better aku kerja dapat incone sikit, kan?

Full eksaited and tomorrow will be my second day kerja disana. Hopefully kerja yang berlambak-lambak datang kepadaku. Amboiiii full of committment betul budak ni !

Thank you for reading
Love, N

2 comments:

  1. Salam sis, boleh tahu tak gaji level manager kat klcc property?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm dear. gaji depends pd company actually dear.

      Delete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)