Tuesday, December 11, 2012

Beloved Cat : Nonie

Assalamualaikum,


Seekor kucing diberi nama Nonie, nama ala kampung aku berikan kepadanya. Umurnya 9bulan, bukan 9 tahun tau awak. Mula menjaga nonie berumur 3bulan, dia sangat kecil dan comel masa tu. Muka blur, pelik, takut, dan dan masih tertanya aku dengan manusiaaaa, manusiaaa, manusiaa apakah ini? 

Belikan sangkar kecil keesokkan harinya, seminggu kemudian belikan sangkar besar untuk nonie. Macam tidak sangka apabila mama yang selama ini susah nak menerima dan bela kucing, mama benarkan ! Wow, tengok muka sedih nonie sure korang akan bela dia seumur hidup dia. auww ;)

Alhamdulilah nonie dah selamat "bersalin" dan mendapat 4 ekor anak yang comel comel. Will update soon the picture & name :)

Aku ada buat satu video khas untuk tontonan readers aku untuk mengenali si nonie nie :)
Enjoy the movieeeeeeee, sebab ada muka aku sekali !


Thank you for reading & watching ! 
Love, N 

6 comments:

  1. knguhhhh!!! geram yer tgk, dah mcm ank sendiri je knguh dukung nonie tu... comelllll sgttttt22222!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah, nonie tu mmg. tgu kakngah kahwin bt video dukung anak sndiri pula. ahhahaa

      Delete
  2. pergh! a'a la. kejap je dah besa. aku pn boleh tak pasan plak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau mmg, nonie pun dah jd hot gitu. ahaha

      Delete
    2. takde la hot pn HAHAHAHAHAHHA tp baby dia comeiiiii. bila baby dia kena usik dia marah pn comeii. tapi lain doe mata time kecik.

      Delete
    3. kan kan ? haha, anak2 dia semua dah buka mata weyy serius comel gila. suka sangat !

      Delete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)