Sunday, October 7, 2012

Favourite :)

Assalamualaikum

Setiap insan ada kegemaraan masing-masing. Suka itu suka ini sampai nak layan kerenah seseorang itu pun rasa rimas dan penat. Topik panas untuk entri ini, aku nak update apa aku suka makan, apa aku suka buat, apa aku suka semua lah. 

# Makanan Kegemaran : nasi ayam merah, nasi goreng kampung, nasi goreng cili padi, nasi goreng daging merah, nasi ayam, roti canai planta, roti boom, roti nan cheese, tomyam ayam (kawkawpedas punye), chicken chop (cheese/black pepper/biasa), kentucky fried chicken, mcdonalds (only samurai burger), nando's, kek secret recipe, ohh itu sahaja kot.

Makanan yang aku list kan seperti diatas tu aku duk sering minta bila dikedai makan tau apabila perut aku lapar bagaii haremm dan apabila tiba-tiba tekak ni mengidam nak makan.

# Minuman Kegemaran : apple susu laici, milo ais, limau asam boi, cool blog (strawbery chocolate only), teh tarik (ofcourse), ribena.

Haaa, kalau sebut air je aku minum air yang sama je. Kadang-kadang aku naik bosan minum air yang sama je berulang kali. What to do ! Dah citarasa tekak den kan sampai kedai je nak makan for sure aku sebut air feveret aku lah kan. Tak kan tiba-tiba aku mintak air bali. dah buang tabiat ke aku ni. Peliks kan?

Just for fun okay. Sebenarnya idea tiba-tiba datang untuk aku update tentang favourite food & drink aku dalam entri ini. Jangan clueless sangat. Jadi, apa makanan & minuman kegemaran korang? Kongsi lah cerita awak.

Thank you for reading !

2 comments:

  1. kite pon suke yg pedas2 jugak nad ! sme aaaaaa :))) huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. seriously? wah citarasa tekak sama lah. sepp sepp !

      Delete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)