Wednesday, August 15, 2012

Random #16

Assalamualaikum

Being successful as a student such a great things. Nak tahu kenapa sebab aku antara orang yang berlumba-lumba untuk berada dihadapan kelas sekali semasa sesi pembelajaran. Pagi pagi jangan cakap lah aku jalan kaki seperti keretapi level maximum okay ! Mesti la kena on time and ofcourse attend all classes.

Nak kata my friend and I buat kerja cepat, tak jugak. Selalu last minute punya, macam la korang tak pernah buat kan? Mengaku je la lebih baik kan. Well, last last minute pun hasil mesti terbaik dan memuaskan hati. Itulah prinsip aku walau macam mana pun ! *Extremely spirit going to max. Oh nom nom nom.


Sebenarnya banyak yang ingin aku kongsikan, just now "sengugut" coming. Oppss, ingat dapat la puasa penuh sepenuhnya tetapi tak dapat apakan daya. but yeay atleast aku ponteng dalam masa 4 hari sahaja. For this year, aku dapat hantar kad raya untuk 15 orang bertuah sahaja, kalau tak dapat tu jangan la menangis ye korang, jangan risau korang tetap dihati aku. Okay? Chill :)

Today, 15 Ogos 2012 pada pukul 6.16 petang aku akan menaiki bas dari Butterworth - Kuala Lumpur. Fewuuuu apa lagi balik rumahh ooo balikk rumahh ooo balik rumah, hati riang. Kihkih balik kampung Melaka this friday in early morning. Can't wait to see my grandmother pasang lampu kelip-kelip yang beli kat Mydin katanya. Amboii mesti cantik & meriah je rumah nenek aku.

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN 

Thank you for reading

4 comments:

  1. Replies
    1. Selamat Hari Raya both of u sayangg. Muah balik kg baik2 tau :)

      Delete
  2. Selamat Hari Raya... Jmpe saya dulu seblum plang ke kg yaa.. uhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semestinya saya jumpa awak. Selamat Hari Raya too eika :)

      Delete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)