Monday, August 6, 2012

Iftar - Housemates


Assalamualaikum

Salam sayang buat semua. Bersamaan 15 ramadhan 1433H, berbuka puasa bersama housemates saya iaitu rakan serumah, rakan seperjuangan, rakan gelak-gelak, rakan gossip, rakan kongsi masalah dan rakan bergembira bersama no matter what happens. Alhamdulilah, kami sentiasa bersatu dan dapat menyelesaikan masalah yang rumit remeh temeh bersama since semester satu lagi. Hebak-hebak tak kitaorg? 

Sekitar Sunway Carnival, tak dirancang pun nak berbuka kat luar tetapi disebabkan malas nak balik rumah sewa sebab baru jalan 2 3 jam tapi dah bosan. Maklum la, shopping mall 3tingkat je so nak jalan-jalan pun tak best mana.

 Dari kiri : Izzati, Syafizawati dan Anis

Oh ya, lupe nak kenal owner belog ni. Ni nama dia Nadiah, dia memang suka posing sama je statik , berdiri tegak, kaki senget, dan trend terbaru dia cucuk pipi. Bukan cucuk langit ye >.< Ohh bytheway, i'm wearing lens grey color, just nampak natural.


Mari mari nak habaq mai sat kat u'olls yang tinggal berhampiran di Sunway Carnival Mall, Pulau Pinang, siapa yang suka pakai tudung bawal tu tadaaaa Kedai Bawal Tudung Aidijuma ada disini. Fuhh, korang tengok pun meriah je kan orang berpusu-pusu masuk ke dalam kedai dia. 

Ada macam-macam jenis bawal dan tone tau korang bleh pilih. Antaranya ialah :

Bawal plain
Bawal 2 tone
Bawal 3 tone
Bawal 204
Bawal 205

Murahhh ! I've grab 2pieces bawal plain, 1 for electronic ble and 1 for teqoiuse belacan. Wah, baik tak kita tologn promote sekali sat.


#My new gadget, CANON EOS 1100D. Alhamdulilah, sudah sebulan aku memiliki the new kesayangan kamera aku ni. Dulu kamera kecil-kecil dah pernah guna, sekarang nahhh besar-besar plak terpikat dari tahun 2008 aku duk angan-anagn tahi ayam nak beli kamera ni. Finally, jangan muak tengok gambar aku banyak-banyak ye lepas ni. Thanks to Amirul, yg tolong aku duk meng-usha usha kamera ni semasa kita pergi beli di LOWYAT. 

 Gadis Chocolate Cadbury, nyum nyum pilih pilih cokelat kesukaan anda. Saya tak suka cokelat ye !

Kenapa aku nampak kurus? Oh no, kurus sangat ke? Orang lain orang luar orang sana sini tuk sah la heboh-heboh suurh aku naikkan berat badan aku ke apa. Keluarga aku terima aku seadanya sepenuhnya dan aku harap kawan-kawan aku terima diri aku seadanya, berat badan aku seadanya, attitude aku seadanya. Because you know why, I love myself ! Chill ya sekalian

Nyum nyum 1 EKOR AYAM PANGGANG BLACK PEPPER !!! Ohhh, naik terliur kami berempat duk menghadap ayam panggang ni almost 40minutes. Bolehh gila tahu tak nasib baik iman den kuat. Yela, tak kan la terang-terangan dalam shooping mall aku pergi bedal makan ayam tu terus, kan? Euww tak senonoh saya masih berpuasa penuh lagi. Bangga nyaaaa !

 TOFU GORENG TEPUNG

 KENTANG GORENG

 COSLOW

Aummmm it's so delicioussssss babe ! Kalau korang nak tahu, ini lah kali pertama aku jejakkan kaki dan makan di Rasamas yang enak enak gitu. Ada lagi setengah bulan je kita nak habiskan puasa kita ni, after that Raya Raya Raya Datang Lagiiiii oi !

Thanks for reading !

2 comments:

  1. tersgt suka juga bawal aidijuma..xpnh pg lg kt sunway carnival ni..selalu beli kt the curve dgn CM jea..

    ReplyDelete
  2. Ashikin : betul tu dear, i mcm mcm kalau boleh nak grab color2. banyak cantik sekali. sukaaaa. whoaa kalau i kt kl mmg CM & the curve i pergi, but belajar kt penang ni so sunway carnival la i serbuuu. Thanks dear !

    ReplyDelete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)