Wednesday, August 29, 2012

Happy Eidulfitri 1433H

Assalamualaikum


Mengucapkan jutaan terima kasih kepada kawan-kawan sentiasa yang menyokong aku tak kira dimana jua aku berada tak kira lah berada di Ampang ke Penang ke, u'olls sentiasa ingat aku. That why i really love you my friends. Thanks alot. 

Dengan ini, saya Siti Nadiah ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin kepada seluruh umat Islam. Alhamdulilah, setelah sebulan kita berpuasa, yes i know aku dapat berpuasa hanya selama 26hari sahaja. 4hari je kena ganti. weks jangan jelous tau dan selamat ganti puasa okay. 

I am truly super duper happy plus excited sebab dapat beraya lagi pada tahun 2012 dibulan syawal ni lagi. Good for me and good for you all kan. Syukur Alhamdulilah yang tidak terhingga. 

So korang, den tak puas-puas beraya lagi. Korang mcm mana pula ye? keh keh :D

4 comments:

  1. selamat hari rye sygs ! sy x puas2 ag berayaa. hahahaha :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya too. hehe. Amboii mcm mana this year raya, best?

      Delete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)