Tuesday, July 17, 2012

#Sigh - Semester 6

Assalamualaikum


New semester, new lecturer, new modul, new subject, but classmates still same. Alhamdulilah, 12 Julai 2012 aku selamat mendaftarkan diri aku di Politeknik Seberang Perai (PSP) sebagai pelajar semester 6. Last semester babe ! Sikit lagi nak tamatkan Diploma. Happy happy macam menari di angkasa gitu. 

16 Julai 2012, Ohhh hari yang sangat maluuu aku & the geng. Muka-muka selalu bangun awal ke kelas tetatppi naik last semester ni makin malas nak datang awal pula. Kelas bermula pada pukul 8.00pagi, aku & the geng berlenggang-lenggang sampai tepat pukul 8.10pagi. Aku buka pintu kelas BKP19, jeng jeng jeng lecturer dah masukk ! Ohmaiigoshhh seriously satu class semua tengok, maluu betul bagi salam kt lecturer tertunduk-tunduk then terus duduk dekat kerusi paling depan. Tapi mmg kami selalu duduk depan, tak pernah nak duduk line ke-2, ke-3 or belakang sekali.Tak berminat sebab rakan-rakan kelas kuat bisingg. Muahaha :D *Cakap orang, aku pun sama.

After that, terus bertaubat sesama sendiri tak nak datang lambat lagi. Yelaa kang lecturer pandang peliks kat we all ni. Muka dah baik-baik tapi kemain suka suki datang lambat. Padahal bangun kemain awal 6.30pagi ! Apa bikin pun taktahu sorg sorg nak bersiap.


Okay, tengok gambar ini pun dah tahu yang aku happy mood & i'm feel so lucky sebab dapat meet dengan kawan-kawan semula after 2months tak berjumpa. Then talk kau kerja mana, kerja apa aritu, kerja cmne okay dak ! Ianya sangat meriahhhh & happy moments ever with my friends.

Tak lupa juga, wish congratulations & good luck to Aizat (Ketua Kelas), Zati (Penolong Kelas) & Loh Jooi Kheng (Bendahari) kerana anda dipilih dalam permilihan tersebut.

Sebenarnya, aku dapat perasan sedikit takut & gemuruh juga apabila dah menaiki sampai tahap semester 6 ini. Yalahh, last sem maa everything projek itu ini kena bikin, teamwork kena kuat, duit berjimat-cermat and all the things la pasal assignment kan. This semester, ada 5 subjek but luckily 4 subjek sahaja masuk Final Exam nanti. Ringann sedikit beban mak jahh nnti. My readers, doakan kejayaan aku tau. May ALLAH bless you. Amin.

Thank you for reading.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)