Tuesday, July 24, 2012

Salam Ramadhan 1433H


Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Lirik lagu Raihan feat Man Bai - Harapan Ramadhan

Salam Ramadhan. Diharap dibulan yang mulia ini anda semua gagah menjalani ibadah puasa pada tahun ini. Selamat Menyambut Bulan Puada Al-Mubarak ini penuh barakah. Amin. Semoga kita semua dirahmati dan diberkati dan masih diberi kesempatan untuk menunaikan ibadah kita bersama. Diharap juga kan apa yang kita lakukan pada tahun ini adalah lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya seperti aku 2tahun lepas, aku ponteng puasa gara-gara hasutan syaitoonnn yang ada dalam diri aku ini, Ish ish cannot go la mcm tu, hihi.

Ingat wahai kawan-kawan, pergi ke bazaar ramadhan jangan membeli mengikut nafsu awak yg terbuak-buak tu, nanti tak terlarat nak habiskan semua. Kan dah membazir, membazir tu amalan tidak baik. Tau? Fuhh nasib baik la aku ni bukan jenis suka pergi pasar malam / bazaar ramadhan. Baik makan yang ada kat rumah je. Kenyang jugak kan. Masak sendiri lagi enakk !

Once again, Selamat Berpuasa Penuh !

2 comments:

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)