Monday, July 30, 2012

Iftar - Classmates

Assalamualaikum.

25 July, 2012. Iftar bersama kawan-kawan sekelas di KFC, Jusco Perda. Secara tidak sengaja tidak dirancang pun nak berbuka bersama-sama. Yela mulut mulut je cakap kan, tup tup tempat berbuka di Kentucky Fried Chicken yang sentiasa menjadi kegemaran semua orang. Slogannya "Finger Lickin Good" Oh yeah mmg sedap hingga menjilat jari, right? But secara jujurnya aku muak dah makan KFC, demi kawan-kawan aku redha, mengalah je apa saja asalkan kita bahagia gembira bersama. Tiada masalah kan. Fullstop, easy !

Okay, jom kenal-kenal dengan kawan-kawna yang aku rapat dalam kelas aku sepanjang 3semester dengan dorang ni. Perkenalkan : Safiyah, Anis, Zati, Fiza, Jojo, Mirul, Shakeel, Zam, Yant, Deqnan, Khairi & Aizat. Yes total 13 orang termasuk aku. Jangan la lupaaa saya disini ye, amboii mentang-mentang dapat kenal dengan kawan kawan kite. Cubit kang ! kihkih >.<

C O M I N G S O O N to be wife / businesswoman ? Pilih mana satu nak. kihkih

Deqnan ini sangat tinggi orangnya. Wahhh aku tak dapat kalahkan dia la babe ! Tinggi melangit. hihi. :)

Before ftar, pergi main gegedang okay. Tang ting tang ting !

Alhamdulilah, tepat 0738 petang telah waktu berbuka puasa bagi kawasan seberang perai, pulau pinang. Memang rasa agak lambat sangat nak buat. Nun sana orang sabah dah berbuka sejam yang lalu, kami baru terhenggeh berbuka. hihi. Apa lagi masa untuk bedal ayam ohhh ayam kfc. kalau korang perasan kat atas meja bukan penih dengan kfc tapi penuh dengan sos cili, sos thai dan segala sos. haha


Yeay, selesai sudah makan terus kami bergegas menuju ke surau untuk menunaikan solat maghrib sebelum terlambat. Alhamdulilah. Then balik, jalan kaki lah adalah terapi paling baik untuk tulang kaki dah perut u'olls supaya dapat kempisss kan segala isi perut itu. Kahkah, sampai rumah penat tak terhingga kerana perjalanan dar Jusco ke rumah sewa aku mengambil masa 40 minit - 50 minit la juga. Fuhhhh patah kaki bhai ! haha

Okay, sini saja dulu. Nnti kita coret-coret tentang iftar yang lain pula okay.

Thank you for reading !

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)