Tuesday, July 10, 2012

Hey, I'm back

Ehem ehem, Assalamualaikum korang !

Amboii berhabuknya laman sesawang aku ni. Kesibukan berkerja selama 6minggu di Jeff Leong, Poon & Wong sampai tak terupdate belog harian aku ini. Ya Allah, aku sangat merindui nak taip taip taip taip taip tanpa henti di entri kali ini & mendatang. Tunggu ya !


Mesti korang gila meroyan kan "bila la minah ni nak update belog, buka je tak update pun" Kinda weird, right? Alright, problem solved now !I'm back and i'm here like always. Yolahh, bayangkan bangun awal pagi pada pukul 0600 pagi then kerja lalala kerja lalala kerja lalala kerja ha ha sampai pukul 0530 petang. Uihhhh

Later, aku akan update pasal pekerjaan aku dkt korang. ok? Just nak bagitahu korang 'hey, im back lah untuk ketak ketuk ketak ketuk di dalam belog aku ini' Happy kan kan. Takecare you all !

2 comments:

  1. wahhh selamat bekerja ! :) hehehe

    ReplyDelete
  2. Sayang, thank you. i dah berenti kerja disebabkan nak naik new sem ;)

    ReplyDelete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)