Wednesday, May 9, 2012

Sekian lama

Assalamualaikum,

Hai semua, sorry sebab lama tak update blog ni sekian lamanya. Semasa final exam extremely busy yang amat sangat sebab aku ni kaki berjaga malam sahaja then study pun otak start berfungsi pukul 2.00 pagi. Jadi otak pun bertungkus lumus untuk menghadap kertas peperiksaan time tu. Alhamdulilah 4 paper aku hadapi semua nya okay-okay saje. Sekarang berserah pada takdir & redha dengan keputusan apa yang hasil aku lakukan sepanjang sesi pembelajaraan aku utk semester ini.

Till now, aku kat Kuala Lumpur jadi penggangur & suri rumah yang berjaya. Dulu before balik Kuala Lumpur punye semangat cari kerja kt Mudah.com & Jobstreet.com tapi habuk pun tak ada, ada yang dapat pun jauh dari rumah. :( Haih tolong la aku Ya Allah.

Sejak balik Kuala Lumpur, ada je appointment nak keluar dengan kawan-kawan, dating sana-sini. auww seronok sangat dapat jumpa ni olang itu olang happy happy go lucky. Yeayy cuti 2bulan akan menjadi penuh bermakna buat aku dan akan aku semadikan dalam otak aku yang kuat hilang ingatan tiba-tiba. kih kih. 

11 Mei 2012, pada khamis ini birthday Abah aku. Aish, tak sabar nak celebrate birthdayy dengan 1 happy family together !

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)