Thursday, March 29, 2012

Surat Cinta #2

Hai u'olls,

Tak pernah dapat surat cinta? Aku pernah, lagi lagi dari kawan baik aku. Siap tulis dalam buku teks aku lagi tu. Penulisan itu sebenarnya ditulis pada semester yang lepas semasa di dalam kelas. Sekarang baru aku reti-reti nak update. Maybe dia boringg kot that why tulis surat cinta / kata-kata indah buat diriku yang baik ni. *Puihh.

Haha, gelak sat naa. For Safiyah Abd Rahim, terima kasih la kerana banyak memuji saya dgn kata-kata indah awak tu. Aku sangat-sangat terharu doe. Seriously aku cakap bila tengok gambar ni je sure aku tergelak terbahak-bahak. Then kau cakap kat aku aritu, "kalau nak upload gambar ni cakap la awal-awal, boleh tulis cantik-cantik sikit". Ohh sudah terlambat sayang. Aku ter-upload sudah ! 


Lihat lihat, aku sumber inspirasi dia. Sumber inspirasi apa safiyah oi? Tak layak den ni ank jadi sumber kau ke idola kau ke. No no no, jadi sumber sumber inspirasi karaoke boleh la. haha. Btw, saya sayang awak lagi berjuta-juta batu jauhnyaaa tau. Muahh, thanks.

Big Hug ;)

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)