Sunday, March 4, 2012

Random #14

Assalamualaikum

Satu satu saya sayang ALLAH. Dua dua sayang Rasulullah. Tiga tiga sayang Ibu Ayah, 1 2 3 sayang semuanya ! 

Pernah nyanyikan masa korang kanak-kanak dahulu? Lagu ini comel kan. Lagi lagi direka khas mcm ni sangat sesuai didikkan kepada adik-adik kita yang masih kecil. Mesti beriman & solehah besar nanti. Okay, story begin Random #14. Dah lama aku tak taip untuk entry random-random cerita merepek bagai ini. Maklumlah, jarang nak online update blog ini. Maafkan saya. 

1# Pemalas. I admit yang aku sekarang belajar main-main, tidak fokus sangat dalam class sampai baru-baru ini for the 1st time of mylife aku tidur dalam class selama 1jam, bukan tertidur dengan tidak sengaja tetapi ini memang sengaja sebab aku terlalu penat dan mata memang tidak larat lagi nak buka untuk melihat & dengar apa yang lecturer ulaskan tentang pelajaran. Ohh damn, i'm really stupid !

2# Change. Ohh, aku cuba dan cuba untuk berubah. Berubah for what? For my studies, family, friends, attitude, and etc. Studies macam last semester aku punya result jatuh menjunammm terjunamm. So, this semester aku cuba unutk kejar, berlari-lari dapatkan pointer balik. Nak dapat AKJ tu babe. Siapa tak nak kan ? Kalau tak nak tu den tak tahu nak cakap dah kat mung ni -,-
Family, sentiasa ada bila aku memerlukan mereka. Abah Mama Kaklong Merol & Azrol. Love you so much. Perangai semua macam hantu kalau dah duduk satu rumah, satu kereta, memekak boleh pecah tingkap. Thankyou & love you. Friends, aku akan cuba jadi kawan yang baik & selesa untuk korang semua berdamping dengan aku. Wow damping? Weird is it, like i care? HAHA. U'olls semua terbaik dan kita sentiasa talk, disccuss bila ada masalah. I love you girls & boys. 
Attitude, haritu aku ada brief kat korang kan on this entry  Azam 2012 aku nak buang setan dalam badan aku ini. Terutama sekali aku nak buang kuat gelak aku. Entah dari mana, kalau tengok movie kelakar sure aku gelak mak ai kalah lelaki. Malu tak pun tapi itu satu kepuasan aku rasa. Hihi. 

3# Berat Badan. Dah dah naik berat badan. seluar aku semua tak muat im now im getting stress stress stress that why berat badan naik mendadak. Kejar project, assignment, test & quiz berlambak, bertubi come to me ! Errrrrrr nak diet nak diet nak ganti puasa :/

4# Wayang. Baru-baru aku tonton ADNAN SEMPIT 2 MOVIE. Meh sini, cerita ini okay agak kelakar sebab macam ayat-ayat baru dikeluarkan. But bila ada adegan lawak yang dibawa dari ADNAN SEMPIT 1 tak ada la nak gelak besar mana sebab dah penah tengok kan lawak lama dari cerita lama. Good job !

5# Rindu. Aku rindu dengan kawan-kawan aku yang lama tak dengar khabar hilang semua. Mana kau orang pegi ha ? Haih ada aku fireeeeeeee korang korang nanti. 

Kaklong, I miss you ;(

2 comments:

  1. kak ngahhhhhh...rilaxxx ok..

    problems can be done slowly!

    ahahhaha..berat bdn dah naik tuuu..besttttnyee :P

    ReplyDelete
  2. Yana : baby baby yana. kakngah miss you so much. Ntah bila kita akan jumpa kan. Yes, i will & thankyou so much. kakngah try untuk solve kan masalah yg dtg ni dgn baik. Thankyou yana. Muahhh. Eh eh nak final exam kan, goodluck ! Wish all the best ;)

    *Nak kurus jugeeeee balik !

    ReplyDelete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)