Thursday, February 9, 2012

Pizza Hut Coupons !

Assalamualaikum. Hai. 

Hari ini hari paling bahagia sebab aku akhirnya dapat makan Pizza Hut setelah sekian 2tahun tak makan. Makk uiiii lama bebenor kan, yela tadi dapat tahu je pizza hut ada sale coupons hanya untuk 1 hari on 8th Feb 2012 zup zap zup zap terus pergig download & print out coupon itu dan maju melangkah kaki ke Jusco, Perda. 

Nampak kan apa yang aku pegang kertas, itu la coupon nya yang telah di print out ! Niceeeeee. Sampai sanggup nak pergi makan berpeluh ketiakk semua. Okay, straight to the point apa yang dapat bila kau redeem coupon tu. U'olls akan dapat 3 regular Viva Pizza + 6 Soup-on-the-day for only RM 40 ! Save RM 36.20 tau. Percaya tak? 

But yang tak besnya, valid for take away & delivery. Nak makan kat dalam Pizza Hut baru terasa nikmatnya, isn't ? Apalaa nanti kena charge harga lain konon. Erkkkkk.

Allright, nak buat pengakuan. Aku bukan la kaki makan Pizza Hut jadi tak tahu nama-nama pizza hut ni semua. Yang boleh aku taip kat sini, ada Ayam, Daging & Siput !

Let's, introducing my freinds !
 
Safiyah & Anis. Orang akan selalu tegur "Eh kembar ke, Eh adik beradik ke" Itu la soalan fimiliar selalu aku dengar, what a joke. Okay maybe nampak sama dan serasi sebab they always together but lain mak lain bapa. 
Hajar, Fizah & Zati. They are awesome. My gila-gila characther cartoon. Always make a noob, scary, crazyyyy jokeee. Okay like always. Lagi lagi aku suka kena kan dorang semua. ;)
Last but not list in this picture, Khairi the hansome & macho guys in our class. See gaya dia pose pun auww kemain hott leteww. Hi, that Me ! Emm emm taktahu nak cakap so ignore that person. Last, Amirul ashraf. konon dia ni bajet Amir Ashraf dalam cerita Vanila Coklat but his not ! Tak sesuai but he a nice person & suka kena kan orang. Nganjing je tahuu !

Moral of the story : Aku dapat makan Pizza Hut ! U'olls, Mampuuu ?

2 comments:

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)