Sunday, August 21, 2011

English Communication-Project

Assalamualaikum

Hye. Diberi tugasan untuk reka-reka chocolate dan harus membuat commercial break untuk mengiklankan chocolate. Nak tengok? Ohh no, malu la aku. Aku jadi watak utama pulak tu. Ceit!

Step 1 - Bagi nama chocolate. Ehmm ehmm pk punye pk dengan mmber group. Mmber i nak letak nama PRIMADONIZ. Actually nama tu diadaptasikan daripada local band indie kawan aku. Comel kan nama tu. Hihi. So kami accept !

Step 2 - Design the chocolate. Group mmber aku buat details more about that chocolate. Aku kena design chocolate. Bak kata kawan aku "Alah Nad, kau kan kreatif. Kau buat la k".

Step 3 - Aku runsing, Macam mane nak reka tulisan kasi orang terpukau ni. Ehmm i had to try my best design habis-habisan. Time itu aku berada di KL. Not Penang. Aku buntu nak design mcmne -.-

Step 4 - Aku terjumpa satu kotak cokelat ni, Then, I got the idea ! Terus texting mmber group pukul 2.34 pagi. 

To : Anis Ayuni.
 Anis, Nad tukar nama chocolate kita dari Primadoniz ke SPARKY tau. Tanya Safiyah okay ke tak eh.

Step 5 - OMG ! Masa itu hanya tuhan yang tahu idea melimpah2 kuar untuk reka chocolate. The result was great and superbb to me. Alhmdulilah.

Step 6 - The result. Tengok lah cop halal aku buat. Hampeh sure tak sah ! Tapi korang mampu?


Commercial break, Alhmdulilah Miss Fatin suka vidoe kami. Commercial break mengisah seorang budak perempaun ni tak suka langsung cokelat bila dia nmpak SPARKY terus suka makan cokelat. Yummy ! Then i buat silent video just ada background music. So muka, main peranan habis. That why tak nak upload. HAHA

Successfull project. Thanks my group members.Thankyou for reading :)

2 comments:

  1. so great!
    HAHA. nak tengok video nak tengok video :D

    mesti gempak.
    tahniah.

    ReplyDelete
  2. auww thank you my dear. wah wah. nak tgk ? alamak. hhee

    ReplyDelete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)