Saturday, July 30, 2011

Really had a good time!

 Assalamualaikum. Hai you o'lls.
Sekian lama aku menetap di Seberang Perai, Pulang Pinang aku banyak menghabiskan aktiviti aku dengan tidur, makan kerepek-mepek, borak-borak, baca novel, tengok wayang, masak-masak, dan pergi menimba ilmu. 

Last 3week, aku dengan housemate melakukan aktiviti terbaru iaitu MEMANAH ! Siapa pernah main memanah ni? Angkat kepala ! Kalau korang expert main ni gua tabikkk spring. Tangan korang mesti kuat. Tak macam aku lembikk. baru brape je lengan dah tak larat nak main. Tengok, cerita 3week lepas baru nak update. Mmg berabuk-rabuk belog aku ni. Kesian kesian.

Not bad lah, main kat dalam Mall so tempat memanah ni pun ala cikai-cikai je. Price : RM 4.00 for 12 batang.

SO! Comment for this memanah game. For those have a strong hand, you are required to try play this game. Korang kalau nak main lengan tu kena kuat. Then siapa yang rabun jarak jauh ke apa pastikan tepat pandangan anda ok. 

 Dan dan sempat bergambar tuu.

 Peserta-peserta yang ingin menunjukan bakat masing-masing. Phuuuih !

 Listening lesson. Amoi tu ajar cara-cara nya dahulu. Okay Amoi, Follow your command.

Tips, yes i do have a tips for you. 
 1. Take a deep breath
2. Focus the point
3. Target
4. Let Go !
5. And the RESULT !

Aku tak sehebat mana pun, hanya itu yang termampu. kih kih kih.

Okay guys, berakhir sampai disini. Good night and do takecare yourself. Muahh love you.
Mood : Kaki wayang, again !

2 comments:

  1. wooo.. best yerr...
    saya cemburu OK!!

    ReplyDelete
  2. Haepp tak maooo la cemburu. na moa na mao !

    ReplyDelete

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)