Monday, June 27, 2011

Random #12

Assalamualaikum pretty girls & handsome boy. How are you? First of all, I'm sorry for have not cheer my favorite blog recently in this time. As you now, I have much work to be done in about 2week ago. Working with my auntie never can be forgotten. It's too special babe. Thank you MakTeh.

1#  Pengalaman kerja dgn auntie aku, baru aku tahu senang susah kerja di restoran besar. Mane tak nya, aku baru kerja 2week effect terhadap badan aku banyak sakit-sakitnya. Sakit kaki sampai jalan pun kenkang, sakit pinggang, tak lalu makan, tak cukup tidur, tak cukup rehat, tak ada masa nak makeup, tak ada masa nak gatal-gatal, pekak kan telinga kena marah dgn orang, salah ambil order orang. Ya Allah, baru aku faham apa perasan pelayan restoran bila ambil order aku, kemudian salah., aku marah. HATI DIA SEDIH + BENGGANG + MALU. Alhamdulilah, auntie aku beri layanan baik terhadap anak buah dia ni. Rajin kan saya tolong makteh ?

2#  Satu hari tengok 2 movie. Kau ada? Tak ada kan, jangan nak berlagak, aku lempang nanti.*joke. GREEN LANTERN MOVIE aku bagi 3 bintang sebab jalan cerita dia lambat sedikit nak capai klimaks tapi hero dia handsome lahh. SUPER8 MOVIE, wow superb kauu. Memang terbaik cerita dia then aksi-aksi walaupun pelakon dia cuma budak-budak nakal yang comel. Aku bagi 5 bintang.

3#  Aku suka memberontak tapi kali ini betul-betul aku nak memberontak. Hampir 2 bulan aku stay kejap dekat Ampang ni, aku mula rasa malas and berat hati nak balik semula ke Penang. Erghh, taktahu kenapa tapi  aku tak nak tak nak balik. Aku hanya mampu senyumm.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)