Monday, April 4, 2011

Penang : Mula kenalinya lagi PART II

Salam you all,

Semalam, i had fun together with Kiki. She bring me to Sunway Carnival Mall. Aku sampai sane ape lagi kan terus shopping selendang pashmina. Err duit habis lagi. Mati kelaparan nampaknya. Yela dah belanja byk wang kan, nak makan pun ciput-ciput la jawabnya. Ahaha padan muka kau nadiah. 

Lepas tu Kiki bawak ke Pantai Bersihhh. Wehooo syok weyy. Yang tak best tak mandi je. Aku punya la excited siap main lukis lukis petaa atas pasir tu. auww comel. Siap tulis "My name is Nad" and "My name is SNR". Chopp, korang mesti nak tahu kan what is mean SNR kan. SNR means to Siti Nadiah Rostam lahh. Itu singkatan nama aku yg diberi oleh boyfriend aku (kawan baik lelaki) *jgn fikir lainnn.


 Ohh my, this is so sweet moment for both of us. Thanks kiki

Dulunya, kami satu kolej tau tapi jarang gila nak bertegur. just kenal-kenal gitu je. Aku tahu name dia Kiki and dia kenal nama aku Nad. So didn't expect dia boleh kerja kat area penang dekat tempat aku. Err tup tup jadi serapat kini. Wehoo dia byk dah belanjaa aku. Kiki, next time aku belanja okay. Student la katakan. Duit cukup-cukup makan aje. hik hik.

Okay, now this the end of story. Moral of the story nya aku telah mula kenali Penang ni sedikit demi sedikit. Takpe, aku akan berada di Penang ni lagi 1 year 6 bulan. Tak sabar nak habis kan masa tu dengan pantas & cantas sekali. I love stay in Kuala Lumpur tak pun Melaka lagi best. 

Ada masa lagi, i up to date blog ni lagi ye. Muahhh. love you readers. Yang sakit-sakit tu take care tau makan ubat. Jangan tak makan. Nasihat orang lain kemain lagi. Dia sakit tak makan ubat tak apa pulak ! *Luahan perasaan sebentar. 

Bye, see you soon !

Thank you for reading this entry.

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment & support. Love you, *bighugs :)